|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Producenci
|
|
|
Kategorie
|
|
|
Informacje
|
|
|
|
Informacje o produkcie |
|
|
|
|
Kupując ten produkt otrzymujesz od nas 49.08 punktów które odpowiadają kwocie: 19,63 zł. Zebrane punkty można wykorzystać do zakupu produktów w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie. |
Gestor nexo to program wspomagający
budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w
firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić
czas, zapewniając większą wydajność i
efektywność.
Gestor nexo umożliwia m.in:
ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią
kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie
korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą
wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze
wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala
planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników,
monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne
zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Specjalny moduł Zlecenia serwisowe
organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw
i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki
modułowi można szybko skontrolować ilość potrzebnych części,
sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z
nim dokumenty.
Gestor nexo jest częścią
linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem
sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze
wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz
łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i
magazynowe.
Najważniejsze możliwości Gestora
nexo:
-
- przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w
systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla
CRM;
-
- ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych
działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów
ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
-
- definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów
klientów);
-
- wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w
ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze
generowanie;
-
- przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana
licencja na Subiekta nexo);
-
- obsługa wielu walut na ofertach;
-
- planowanie i wykorzystywanie promocji;
-
- wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np.
sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów,
informacyjnych do pracowników);
-
- planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów,
faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości
e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z
klientami;
-
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie
czasu wykonania działań;
-
- planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w
działaniach;
-
- możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez
komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach
serwisowych;
-
- dla
zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań,
powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
-
- ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów
firmowych (np. samochodów służbowych);
-
- wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi
czynnościami;
-
- łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego
klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
-
- tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem
autotekstów;
-
- narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie
poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i
rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości
itp.;
-
- system raportowania z możliwością przetwarzania wyników
raportów;
-
- biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie
zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
-
- oznaczanie obiektów flagami;
-
- możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
-
- możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
Obsługa RODO:
-
- cele i zgody na przetwarzanie danych;
-
- obowiązki informacyjne;
-
- ochrona danych;
-
- prawo do zapomnienia (anonimizacja);
-
- rejestr czynności przetwarzania.
|
|
Nikt jeszcze nie napisał recenzji o tym produkcie. |
|
|
|
|
Produkt 16 z 60
w kategorii biurowe |
|
|
|
|
Pozostałe produkty z kategorii biurowe |
|
|
659,90 zł |
Office Home 2024 Polish EuroZone Medialess |
Wszystko, co jest potrzebne do efektywnej pracy. Pakiet Office 2024 dla Użytkowników Domowych jest przeznaczony dla uczniów i rodzin chcących korzystać z klasycznych aplikacji pakietu Office, takich jak Word, Excel i PowerPoint na system ... |
|
419,90 zł |
Office LTSC STD 2021 |
|
|
666,99 zł |
Pr.Office 365 Business Standard Retail PL |
Rodzaj:
Bezpieczeństwo
Biurowe
Biznesowe
Wersja:
Box
Cyfrowa / do pobrania
Licencja: Subskrypcja
Czas trwania:P 1 rok
Liczba stanowisk / jednostek: 1
Szczegóły licencji:
5 urządzeń
Nośnik: Do ... |
|
1.199,90 zł |
Pr.Office 2021 Home&Business 32/64bit 1U WIN/MAC |
Pakiet Office 2021 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm
przeznaczony jest dla rodzin i małych firm, którym zależy na
korzystaniu z klasycznych aplikacji pakietu Office oraz dostępie do
poczty e-mail. Zawiera programy Word, Excel, ... |
|
1.200,00 zł |
Pr.Office 2021 H&B All Lng EuroZone PK Lic ESD |
WAŻNE
W przypadku produktów Office 20xx oraz Office 365, prosimy NIE
KLIKAĆ natychmiastowo na link pobierania. Odnośnik zawiera
identyfikator Microsoft (Live-) ID.
Najpierw należy zalogować się na konto Microsoft (Live-) ID, a
dopiero ... |
|
356,70 zł |
Pr.InsERT Zarezerwuj.pl (1 terminarz - 12 mcy) |
Strona Produktowa TUTAJ
zarezerwuj.pl to wygodna aplikacja webowa umożliwiająca kompleksowe zarządzanie rezerwacjami i rejestracjami online. Dzięki intuicyjnemu panelowi błyskawicznie można dodać do systemu rezerwacje ... |
|
859,77 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 2000 str 12mcy |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
367,77 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 1000 str 12mcy |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
1.474,77 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 5000 str 12mcy |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
613,77 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 10000 str 12mc |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
490,77 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Raporty paczka 50 12mcy |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
292,74 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Raporty dodat. p50 12mcy |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
1.843,77 zł |
Pr.Gratyfikant NEXO - 30 pr |
Gratyfikant nexo to system kompleksowo
wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach oraz w
biurach rachunkowych. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu
czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża ... |
|
73,68 zł |
Pr.InsERT Mobile - 12 miesięcy |
InsERT mobile to aplikacja,
dzięki której użytkownicy otrzymają na telefonie powiadomienia
związane z ważnymi informacjami, a także będą mogli sprawnie
prowadzić działalność poza siedzibą firmy.
Powiadomienia
Korzystając z aplikacji, ... |
|
1.228,77 zł |
Subiekt NEXO - 3 stanowiska |
Subiekt nexo to program
kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich
firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych
itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a
bogata ... |
Promocje
|
|
|
Promocje
|
|
|
Ostatnio dodane
|
|
|
Kontakt
|
Godziny działania sklepu Pn-Pt 8:00-18:30 Sob. 9:00-15:00 |
|
|
|
|
|
Copyright © MIR Centrum Komputerowe Mirosław Ramczyk 2024 |
|