Strona magazyn.ckmir.com.pl używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.

MIR Centrum Komputerowe
Koszyk
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 zł
Reklama
Insert PI
Producenci
Kategorie
Informacje
Informacje o produkcie
Subiekt Sprint 2
Cena produktu: 492,00 zł
Zamawiana ilość:  
Subiekt Sprint 2
Numer katalogowy 19509
Producent InsERT Programy
Stan magazynowy 0
Kupując ten produkt otrzymujesz od nas 49.20 punktów które odpowiadają kwocie: 19,68 zł.
Zebrane punkty można wykorzystać do zakupu produktów w naszym sklepie.
Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.
Opis produktu
 

Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony  dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).

Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.

System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.

 Sprzedaż – najważniejsze funkcje:

  • sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach);
  • stosowanie promocji czasowych i cenowych definiowanych w Subiekcie nexo lub Subiekcie GT;
  • wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
  • obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy; 
  • obsługa ekranów dotykowych;
  • przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;
  • obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon); 
  • łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej;
  • możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy);
  • obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców; 
  • możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
  • identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
  • obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
  • obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
  • anulowanie pozycji i całego dokumentu;
  • drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
  • w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).

 
Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:

  • konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową; 
  • kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców; 
  • zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki; 
  • współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.


Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:

  • nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie; 
  • zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego; 
  • zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk; 
  • drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych; 
  • przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział odfiltrowaną listę asortymentową); 
  • usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego; 
  • możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu; 
  • możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem; 
  • dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39;
  • filtrowanie towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny). 

Sprzedaż

  • Pełna obsługa dokumentów handlowych: paragony, paragony imienne, zwroty ze sprzedaży detalicznej (w tym także do paragonów nieistniejących w systemie), faktury sprzedaży (w tym detaliczne oraz uproszczone) zgodne z aktualnymi przepisami prawnymi.
  • Łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej.
  • Możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy).
  • Identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT).
  • Obsługa ekranów dotykowych.
  • Obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem).
  • Obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą.
  • Anulowanie pozycji i całego dokumentu.
  • Drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych.
  • W interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).
  • Obsługa rabatów (do pozycji lub całego dokumentu) z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców.Możliwość usuwania zastosowanych rabatów w trakcie sprzedaży.
  • Opcjonalna sprzedaż towarów z ceną otwartą – ustalaną dopiero w momencie sprzedaży (np. bukiety kwiatów).
  • Sprawdzanie informacji o towarach w trakcie prowadzenia sprzedaży (np. sprawdzanie ceny, szczegółowego opisu towaru).
  • Obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos).
  • Drukowanie faktur na drukarkach fiskalnych (na urządzeniach udostępniających taką funkcjonalność).
  • Wydruk raportu dobowego (na drukarkach fiskalnych) z poziomu aplikacji.
  • Obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy.
  • Rozbudowany i modyfikowalny model płatności: możliwość tworzenia zestawów płatności opartych o płatności gotówkowe (w tym w walutach obcych), kartą płatniczą, przelewem, ratalne, bony, płatności odroczone.
  • Przyjmowanie płatności gotówkowych w różnych walutach.
  • Wyliczanie reszty do wydania, z wyborem waluty, w jakiej wypłacana jest reszta.
  • Ponowny wydruk ostatnio wystawionego dokumentu.
  • Możliwość pobrania części utargu (wypłaty) w trakcie pracy sprzedawcy oraz zasilania stanowiska gotówką (wpłata).
  • Możliwość sprawdzenia przewidywanego stanu gotówki przez kasjerów.
  • Opcjonalne zatwierdzanie wykonania niektórych czynności przed ich wykonaniem przez sprzedawców z wyższymi uprawnieniami (np. bilans otwarcia, stornowanie pozycji).
  • Opcjonalne prowadzenie sprzedaży poniżej stanów magazynowych.
  • Sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach).
  • Stosowanie promocji czasowych i cenowych

 

Zarządzanie sklepem

  • Definiowanie podstawowych danych sklepu oraz ustawień technicznych.
  • Konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży (np. na stanowisku mięsnym domyślnie ustawianie filtru asortymentu na mięso i wędliny).
  • Opcjonalne przypisywanie ustawień zbiorczo na wszystkie stanowiska.
  • Zarządzanie infrastrukturą sprzętową (urządzeniami zewnętrznymi: drukarki klasyczne, drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych – klawiaturowe oraz RS, wagi, wyświetlacze, inwentaryzatory) oraz przypisywanie ich do stanowisk sprzedaży.
  • Przypisywanie wyglądu interfejsu na stanowiskach (klasyczny, dedykowany dla ekranów dotykowych).
  • Definiowanie grup uprawnień personelu jako ról.
  • Zarządzanie personelem z przypisywaniem ról.
  • Definiowanie kursów walut przyjmowanych jako płatności dla dokumentów.
  • Określanie zestawów form płatności dostępnych na stanowiskach.
  • Zarządzanie wzorcami wydruków (graficznymi oraz tekstowymi).
  • Otwieranie i zamykanie sesji kasjerów.
  • Rozliczanie kasjerów, w tym rozpoczynanie i kończenie sesji kasowych, rozliczanie niedoborów i nadwyżek gotówkowych oraz obrotu opakowaniami.
  • Ewidencjonowanie danych klientów.
  • Ewidencjonowanie informacji o asortymencie z możliwością ustalania indywidualnych cen per oddział (nadpisywanie cen ustalanych w centrali).
  • Ewidencjonowanie i przeglądanie wystawionych dokumentów sprzedaży.
  • Unieważnianie wystawionych dokumentów.
  • Opcjonalne ponowne fiskalizowanie dokumentów.
  • Drukowanie duplikatów dokumentów.
  • Ewidencjonowanie przyjęć towarów z zatwierdzaniem ich oraz obsługą zwrotów.
  • Obsługa przesunięć międzymagazynowych.
  • Wykonywanie inwentaryzacji, inwentaryzacji wyrównującej stany magazynowe w oddziale i centrali oraz wystawianie przesortów (dokument wyrównujący stan magazynowy podobnych towarów – np. jogurtów o innych smakach).
  • Zarządzanie licencjami programu.
  • Archiwizowanie i dearchiwizowanie danych (z możliwością zabezpieczania hasłem).

 

Synchronizacja danych

  • Współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo).
  • Definiowanie modelu synchronizacji – rozproszonego lub scentralizowanego.
  • Import danych o asortymencie, klientach, cennikach, użytkownikach, danych o podmiocie.
  • Synchronizowanie stanów magazynowych.
  • Eksport sprzedaży dokumentów wystawionych w oddziale do systemu handlowego.
  • Opcjonalne grupowanie paragonów m.in. per osoba wystawiająca lub też eksport każdego paragonu oddzielnie.
  • Opcjonalne generowanie przychodu wewnętrznego na brakujące stany magazynowe (po stronie systemu handlowego).
  • Eksport dokumentów kasowych powstałych na skutek rozliczenia sesji kasjerów.
  • Definiowanie zadań synchronizacji.
  • Rejestr wykonania synchronizacji ze szczegółowymi opisami wykonanych operacji.
  • Opcjonalne automatyczne czyszczenie rejestru synchronizacji z operacji starszych niż określona liczba dni.
  • Możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.
  • Dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39.
  • Import powiązania dodatkowych kodów kreskowych z ilościami asortymentu.
  • Import definicji promocji z systemu handlowego.
 
Recenzje
Nikt jeszcze nie napisał recenzji o tym produkcie.
Napisz recenzję
Poprzednia strona Produkt 18 z 60
w kategorii biurowe
Następna strona
Pozostałe produkty z kategorii biurowe
 
Office Home 2024 Polish EuroZone Medialess
659,90 zł Office Home 2024 Polish EuroZone Medialess
 Wszystko, co jest potrzebne do efektywnej pracy. Pakiet Office 2024 dla Użytkowników Domowych jest przeznaczony dla uczniów i rodzin chcących korzystać z klasycznych aplikacji pakietu Office, takich jak Word, Excel i PowerPoint na system ... 
  419,90 zł Office LTSC STD 2021
 
 
Pr.Office 365 Business Standard Retail PL
666,99 zł Pr.Office 365 Business Standard Retail PL
Rodzaj:  Bezpieczeństwo Biurowe Biznesowe Wersja:  Box Cyfrowa / do pobrania Licencja: Subskrypcja Czas trwania:P 1 rok Liczba stanowisk / jednostek: 1 Szczegóły licencji:  5 urządzeń Nośnik: Do ... 
 
Pr.Office 2021 Home&Business 32/64bit 1U WIN/MAC
1.199,90 zł Pr.Office 2021 Home&Business 32/64bit 1U WIN/MAC
Pakiet Office 2021 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm przeznaczony jest dla rodzin i małych firm, którym zależy na korzystaniu z klasycznych aplikacji pakietu Office oraz dostępie do poczty e-mail. Zawiera programy Word, Excel, ... 
  1.200,00 zł Pr.Office 2021 H&B All Lng EuroZone PK Lic ESD
WAŻNE W przypadku produktów Office 20xx oraz Office 365, prosimy NIE KLIKAĆ natychmiastowo na link pobierania. Odnośnik zawiera identyfikator Microsoft (Live-) ID. Najpierw należy zalogować się na konto Microsoft (Live-) ID, a dopiero ... 
 
Pr.InsERT Zarezerwuj.pl (1 terminarz - 12 mcy)
356,70 zł Pr.InsERT Zarezerwuj.pl (1 terminarz - 12 mcy)
  Strona Produktowa TUTAJ zarezerwuj.pl to wygodna aplikacja webowa umożliwiająca kompleksowe zarządzanie rezerwacjami i rejestracjami online. Dzięki intuicyjnemu panelowi błyskawicznie można dodać do systemu rezerwacje ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 2000 str 12mcy
859,77 zł Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 2000 str 12mcy
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 1000 str 12mcy
367,77 zł Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 1000 str 12mcy
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 5000 str 12mcy
1.474,77 zł Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 5000 str 12mcy
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 10000 str 12mc
613,77 zł Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 10000 str 12mc
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Raporty paczka 50 12mcy
490,77 zł Pr. InsERT Portal Biura - Raporty paczka 50 12mcy
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Raporty dodat. p50 12mcy
292,74 zł Pr. InsERT Portal Biura - Raporty dodat. p50 12mcy
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr.Gratyfikant NEXO - 30 pr
1.843,77 zł Pr.Gratyfikant NEXO - 30 pr
  Gratyfikant nexo to system kompleksowo wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach oraz w biurach rachunkowych. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża ... 
  73,68 zł Pr.InsERT Mobile - 12 miesięcy
InsERT mobile to aplikacja, dzięki której użytkownicy otrzymają na telefonie powiadomienia związane z ważnymi informacjami, a także będą mogli sprawnie prowadzić działalność poza siedzibą firmy. Powiadomienia Korzystając z aplikacji, ... 
 
Subiekt NEXO - 3 stanowiska
1.228,77 zł Subiekt NEXO - 3 stanowiska
  Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata ... 
Promocje
Promocje

Zobacz wszystkie
Ostatnio dodane
Kontakt
FAX
586853468
Tel
586814362
Tel
601622835
Godziny działania sklepu
Pn-Pt 8:00-18:30
Sob. 9:00-15:00
insert
23 listopada 2024
1306989 wywołań od 04 stycznia 2022
Copyright © MIR Centrum Komputerowe Mirosław Ramczyk 2024