|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Producenci
|
|
|
Kategorie
|
|
|
Informacje
|
|
|
|
Informacje o produkcie |
|
|
|
|
Kupując ten produkt otrzymujesz od nas 49.20 punktów które odpowiadają kwocie: 19,68 zł. Zebrane punkty można wykorzystać do zakupu produktów w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie. |
Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).
Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.
System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.
Sprzedaż – najważniejsze funkcje:
- sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach);
- stosowanie promocji czasowych i cenowych definiowanych w Subiekcie nexo lub Subiekcie GT;
- wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
- obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy;
- obsługa ekranów dotykowych;
- przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;
- obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon);
- łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej;
- możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy);
- obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców;
- możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;
- identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
- obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
- obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;
- anulowanie pozycji i całego dokumentu;
- drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
- w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).
Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:
- konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową;
- kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców;
- zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki;
- współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.
Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:
- nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie;
- zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego;
- zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk;
- drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych;
- przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział odfiltrowaną listę asortymentową);
- usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego;
- możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu;
- możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem;
- dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39;
- filtrowanie towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny).
Sprzedaż
- Pełna obsługa dokumentów handlowych: paragony, paragony imienne, zwroty ze sprzedaży detalicznej (w tym także do paragonów nieistniejących w systemie), faktury sprzedaży (w tym detaliczne oraz uproszczone) zgodne z aktualnymi przepisami prawnymi.
- Łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej.
- Możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy).
- Identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT).
- Obsługa ekranów dotykowych.
- Obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem).
- Obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą.
- Anulowanie pozycji i całego dokumentu.
- Drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych.
- W interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).
- Obsługa rabatów (do pozycji lub całego dokumentu) z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców.Możliwość usuwania zastosowanych rabatów w trakcie sprzedaży.
- Opcjonalna sprzedaż towarów z ceną otwartą – ustalaną dopiero w momencie sprzedaży (np. bukiety kwiatów).
- Sprawdzanie informacji o towarach w trakcie prowadzenia sprzedaży (np. sprawdzanie ceny, szczegółowego opisu towaru).
- Obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos).
- Drukowanie faktur na drukarkach fiskalnych (na urządzeniach udostępniających taką funkcjonalność).
- Wydruk raportu dobowego (na drukarkach fiskalnych) z poziomu aplikacji.
- Obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy.
- Rozbudowany i modyfikowalny model płatności: możliwość tworzenia zestawów płatności opartych o płatności gotówkowe (w tym w walutach obcych), kartą płatniczą, przelewem, ratalne, bony, płatności odroczone.
- Przyjmowanie płatności gotówkowych w różnych walutach.
- Wyliczanie reszty do wydania, z wyborem waluty, w jakiej wypłacana jest reszta.
- Ponowny wydruk ostatnio wystawionego dokumentu.
- Możliwość pobrania części utargu (wypłaty) w trakcie pracy sprzedawcy oraz zasilania stanowiska gotówką (wpłata).
- Możliwość sprawdzenia przewidywanego stanu gotówki przez kasjerów.
- Opcjonalne zatwierdzanie wykonania niektórych czynności przed ich wykonaniem przez sprzedawców z wyższymi uprawnieniami (np. bilans otwarcia, stornowanie pozycji).
- Opcjonalne prowadzenie sprzedaży poniżej stanów magazynowych.
- Sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach).
- Stosowanie promocji czasowych i cenowych
Zarządzanie sklepem
- Definiowanie podstawowych danych sklepu oraz ustawień technicznych.
- Konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży (np. na stanowisku mięsnym domyślnie ustawianie filtru asortymentu na mięso i wędliny).
- Opcjonalne przypisywanie ustawień zbiorczo na wszystkie stanowiska.
- Zarządzanie infrastrukturą sprzętową (urządzeniami zewnętrznymi: drukarki klasyczne, drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych – klawiaturowe oraz RS, wagi, wyświetlacze, inwentaryzatory) oraz przypisywanie ich do stanowisk sprzedaży.
- Przypisywanie wyglądu interfejsu na stanowiskach (klasyczny, dedykowany dla ekranów dotykowych).
- Definiowanie grup uprawnień personelu jako ról.
- Zarządzanie personelem z przypisywaniem ról.
- Definiowanie kursów walut przyjmowanych jako płatności dla dokumentów.
- Określanie zestawów form płatności dostępnych na stanowiskach.
- Zarządzanie wzorcami wydruków (graficznymi oraz tekstowymi).
- Otwieranie i zamykanie sesji kasjerów.
- Rozliczanie kasjerów, w tym rozpoczynanie i kończenie sesji kasowych, rozliczanie niedoborów i nadwyżek gotówkowych oraz obrotu opakowaniami.
- Ewidencjonowanie danych klientów.
- Ewidencjonowanie informacji o asortymencie z możliwością ustalania indywidualnych cen per oddział (nadpisywanie cen ustalanych w centrali).
- Ewidencjonowanie i przeglądanie wystawionych dokumentów sprzedaży.
- Unieważnianie wystawionych dokumentów.
- Opcjonalne ponowne fiskalizowanie dokumentów.
- Drukowanie duplikatów dokumentów.
- Ewidencjonowanie przyjęć towarów z zatwierdzaniem ich oraz obsługą zwrotów.
- Obsługa przesunięć międzymagazynowych.
- Wykonywanie inwentaryzacji, inwentaryzacji wyrównującej stany magazynowe w oddziale i centrali oraz wystawianie przesortów (dokument wyrównujący stan magazynowy podobnych towarów – np. jogurtów o innych smakach).
- Zarządzanie licencjami programu.
- Archiwizowanie i dearchiwizowanie danych (z możliwością zabezpieczania hasłem).
Synchronizacja danych
- Współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo).
- Definiowanie modelu synchronizacji – rozproszonego lub scentralizowanego.
- Import danych o asortymencie, klientach, cennikach, użytkownikach, danych o podmiocie.
- Synchronizowanie stanów magazynowych.
- Eksport sprzedaży dokumentów wystawionych w oddziale do systemu handlowego.
- Opcjonalne grupowanie paragonów m.in. per osoba wystawiająca lub też eksport każdego paragonu oddzielnie.
- Opcjonalne generowanie przychodu wewnętrznego na brakujące stany magazynowe (po stronie systemu handlowego).
- Eksport dokumentów kasowych powstałych na skutek rozliczenia sesji kasjerów.
- Definiowanie zadań synchronizacji.
- Rejestr wykonania synchronizacji ze szczegółowymi opisami wykonanych operacji.
- Opcjonalne automatyczne czyszczenie rejestru synchronizacji z operacji starszych niż określona liczba dni.
- Możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.
- Dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39.
- Import powiązania dodatkowych kodów kreskowych z ilościami asortymentu.
- Import definicji promocji z systemu handlowego.
|
|
Nikt jeszcze nie napisał recenzji o tym produkcie. |
|
|
|
|
Produkt 15 z 51
firmy InsERT Programy |
|
|
|
|
Pozostałe produkty producenta InsERT Programy |
|
|
356,70 zł |
Pr.InsERT Zarezerwuj.pl (1 terminarz - 12 mcy) |
Strona Produktowa TUTAJ
zarezerwuj.pl to wygodna aplikacja webowa umożliwiająca kompleksowe zarządzanie rezerwacjami i rejestracjami online. Dzięki intuicyjnemu panelowi błyskawicznie można dodać do systemu rezerwacje ... |
|
859,77 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 2000 str 12mcy |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
367,77 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 1000 str 12mcy |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
1.474,77 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 5000 str 12mcy |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
613,77 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 10000 str 12mc |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
490,77 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Raporty paczka 50 12mcy |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
292,74 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Raporty dodat. p50 12mcy |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
1.843,77 zł |
Pr.Gratyfikant NEXO - 30 pr |
Gratyfikant nexo to system kompleksowo
wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach oraz w
biurach rachunkowych. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu
czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża ... |
|
1.228,77 zł |
Subiekt NEXO - 3 stanowiska |
Subiekt nexo to program
kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich
firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych
itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a
bogata ... |
|
2.458,77 zł |
Subiekt NEXO PRO - 3 stanowiska |
Subiekt nexo PRO to
program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach.
Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej
funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych
rozwiązań, które ... |
|
244,77 zł |
Pr.Sello - abonament roczny |
Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych. Program komunikuje się z ... |
|
183,27 zł |
Subiekt 123 Box Licencja podstawowa na 1 rok |
Strona Produktowa TUTAJ
Subiekt 123 to przyjazny i
łatwy w obsłudze system fakturowania. Daje także możliwość
zarządzania informacjami o klientach oraz prowadzenia kartotek
usług i towarów. Praca z programem możliwa jest z ... |
|
301,35 zł |
Abonament dla Gestor GT - cena regularna |
Dlaczego warto:
- aktualizacje wymagane przez zmiany prawne,
- nowe funkcje dodawane we wszystkich wersjach, które pojawią się podczas trwania aktywnego Abonamentu,
- pakiet dodatkowych funkcji dostępnych wyłącznie w Abonamencie ... |
|
859,77 zł |
Pr.Gestor NEXO - 3 stanowiska |
Gestor nexo to program wspomagający
budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w
firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić
czas, zapewniając większą wydajność ... |
|
1.105,77 zł |
Pr.Gestor NEXO PRO - 1 stanowisko |
Gestor nexo PRO to elastyczny system
wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz
zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności
pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność ... |
Promocje
|
|
|
Promocje
|
|
|
Ostatnio dodane
|
|
|
Bestsellery
|
|
|
Kontakt
|
Godziny działania sklepu Pn-Pt 8:00-18:30 Sob. 9:00-15:00 |
|
|
|
|
|
Copyright © MIR Centrum Komputerowe Mirosław Ramczyk 2024 |
|