|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Producenci
|
|
|
Kategorie
|
|
|
Informacje
|
|
|
|
Informacje o produkcie |
|
|
|
|
Kupując ten produkt otrzymujesz od nas 147.48 punktów które odpowiadają kwocie: 58,99 zł. Zebrane punkty można wykorzystać do zakupu produktów w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie. |
Subiekt nexo PRO to
program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach.
Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej
funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych
rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe
wymagania.
Subiekt nexo PRO pozwala
na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia
zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i
dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji
PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do
obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment
na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w
przypadku klientów, jak i dostawców.
Subiekt nexo PRO
charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością.
Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a
także własne raporty i wzorce wydruku.
Podstawowe możliwości Subiekta
nexo PRO:
-
- pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i
magazynowych;
-
- pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze
lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty
dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do
faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu
magazynów;
-
- rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć
indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin
realizacji całego dokumentu;
-
- kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań
zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
-
- kartoteka klientów obejmująca również informacje typu
CRM;
-
- prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość
przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów;
cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być
określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu
sprzedaży;
-
- obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem,
sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek
pracowników na zakup;
-
- kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych
i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe
z odłożonym skutkiem (niewykonane);
-
- rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe,
do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne,
wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany
plików, a także online (wybrane banki);
-
- prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia
wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe,
kompensaty;
-
- rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne,
drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów
kreskowych);
-
- automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i
urządzeniach zewnętrznych;
-
- pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi:
Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo
PRO;
-
- możliwość użycia drukarki fiskalnej jako biurowej i drukowanie
na niej dowolnych dokumentów jako wydruków niefiskalnych. Listę
drukarek, oferujących taką możliwość, można znaleźć
tutaj;
-
- szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie dokonywanych
zmian na dokumentach oraz w kartotece klientów za pomocą pełnego
śladu rewizyjnego;
-
- realizacja zamówień od klientów w przesunięcia
międzymagazynowe.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji
PRO:
-
- Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych
rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w
nexo SDK -
pobierz);
-
- zaawansowane pola własne do obiektów
systemu;
-
- definiowanie własnych raportów i wydruków;
-
- brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag
własnych;
-
- role użytkowników ułatwiające odpowiednie nadawanie
uprawnień;
-
- profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i
oddziałów;
-
- definiowanie widoków dla użytkowników;
-
- możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z
wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy
można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego
indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
-
- obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług,
które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji
pomiędzy elementami z tego samego zbioru;
-
- kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem materiałów
niezbędnych do ich realizacji;
-
- precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku;
-
- możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących
części cennika głównego, można je ograniczać
czasowo);
-
- obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany
cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do
niego dokumentu handlowego);
-
- sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z
rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w
przyjęciach magazynowych;
-
- parametr pokazywania lub ukrywania partii asortymentu z
przekroczonym terminem ważności;
-
- automatyczne numerowanie partii (generowanie automatycznych
kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu;
-
- możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy
sprzedaży, wydaniach magazynowych i
zamówieniach;
-
- wydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane
w pierwszej kolejności);
-
- korekta kosztu dostaw;
-
- możliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym
dokumentem;
-
- widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji
zamówienia”;
-
- widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na
zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do
dostawców;
-
- minimalna wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od
klienta;
-
- kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę
wystawienia zamówień;
-
- kompletowanie zamówień czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do
zrealizowania zamówienia;
-
- rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na
raty;
-
- możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być
podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu
płatności dla każdej z nich);
-
- rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
-
- kompensaty wielowalutowe;
-
- sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w
momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków
pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w
systemie);
-
- sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania
rozliczeniami;
-
- raport „Dostawy przeterminowane” prezentujący asortyment po
dacie ważności.
|
|
Nikt jeszcze nie napisał recenzji o tym produkcie. |
|
|
|
|
|
Pozostałe produkty z kategorii Sprzedaż magazyn |
|
|
1.160,00 zł |
Subiekt GT licencja elektroniczna |
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.
... |
|
183,27 zł |
Subiekt 123 Box Licencja podstawowa na 1 rok |
Strona Produktowa TUTAJ
Subiekt 123 to przyjazny i
łatwy w obsłudze system fakturowania. Daje także możliwość
zarządzania informacjami o klientach oraz prowadzenia kartotek
usług i towarów. Praca z programem możliwa jest z ... |
|
854,85 zł |
Subiekt NEXO - 1 stanowisko |
Subiekt nexo to program
kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich
firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych
itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a
bogata ... |
|
553,50 zł |
Comarch ERP Optim Pakiet START Mała Firma |
38282Comarch ERP Optima START Mała Firma
zawiera:
moduł Faktury,
moduł Kasa/Bank,
moduł Księga Podatkowa,
12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
komplet podręczników w formie elektronicznej. |
|
199,00 zł |
Comarch ERP Optim Pakiet START Mikrofirma |
OPPMIF
Pakiety Comarch ERP Optima linii START to modułowe rozwiązania do zarządzania dla małych firm. Nasza oferta jest wyjątkowa na rynku oprogramowania: pakiety same w sobie stanowią osobny produkt skierowany do pewnej grupy odbiorców, ... |
|
599,00 zł |
Subiekt GT rozszerzenie o 3 stanowiska |
SGT3Rozszerzenie licencji programu Subiekt GT na następne 3
stanowiska. Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z
myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego
całościową obsługę działu handlowego, ... |
|
1.965,54 zł |
Subiekt GT Sfera |
Subiekt GT Sfera to nowoczesny system sprzedaży, który oprócz standardowej funkcjonalności Subiekta GT, został rozbudowany o mechanizm, który umożliwia pisanie rozszerzeń korzystających z wewnętrznych algorytmów systemu ... |
|
810,00 zł |
Subiekt GT (dla biur rachunkowych) |
|
|
1.162,35 zł |
Subiekt GT |
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży
stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia
wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu
usługowego, rzemieślniczego, itp.
Subiekt GT jest ... |
Promocje
|
|
|
Promocje
|
|
|
Ostatnio dodane
|
|
|
Kontakt
|
Godziny działania sklepu Pn-Pt 8:00-18:30 Sob. 9:00-15:00 |
|
|
|
|
|
Copyright © MIR Centrum Komputerowe Mirosław Ramczyk 2024 |
|