|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Producenci
|
|
|
Kategorie
|
|
|
Informacje
|
|
|
|
Informacje o produkcie |
|
|
|
|
Kupując ten produkt otrzymujesz od nas 85.98 punktów które odpowiadają kwocie: 34,39 zł. Zebrane punkty można wykorzystać do zakupu produktów w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie. |
Gestor GT to wygodny i elastyczny system
wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie
wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe,
zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i
możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program
może być wykorzystywany w firmach o dowolnej
specjalizacji.
Gestor GT przeznaczony jest dla
wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta.
Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi
klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla
menedżerów.
Gestor GT w czytelny sposób udostępnia
wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala
starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest
lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia
podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich
strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to
za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by
zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo
niskim nakładzie pracy.
Gestor GT jest częścią linii InsERT
GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem
sprzedaży
Subiekt
GT. Dzięki
ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze
wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi
poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem
GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i
obsługę wielu magazynów.
Najważniejsze zalety Gestora
GT:
-
- szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów:
działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w
Subiekcie GT;
-
- planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak:
spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy
internetowe;
-
- łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w
programie;
-
- kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w
widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją
przypominania;
-
- wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne
przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia
wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych
szablonów oraz pól autotekstu;
-
- dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania,
wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza,
data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość
udzielonych rabatów itd.);
-
- możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac
poszczególnych pracowników;
-
- liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie
sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.),
także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie
GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o
towarach);
-
- możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie
własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki,
pola własne, pasek szybkiego dodawania
obiektów);
-
- powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami,
takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i
wiadomości;
-
- biblioteka dokumentów;
-
- schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np.
zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego
wykorzystania;
-
- obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez
Internet);
-
- wygodny system notatek;
-
- strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz
prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans
sprzedaży;
-
- możliwość otwierania modułów w wielu
zakładkach;
-
- praca sieciowa wielu użytkowników programu.
|
|
Nikt jeszcze nie napisał recenzji o tym produkcie. |
|
|
|
|
Produkt 28 z 51
firmy InsERT Programy |
|
|
|
|
Pozostałe produkty producenta InsERT Programy |
|
|
356,70 zł |
Pr.InsERT Zarezerwuj.pl (1 terminarz - 12 mcy) |
Strona Produktowa TUTAJ
zarezerwuj.pl to wygodna aplikacja webowa umożliwiająca kompleksowe zarządzanie rezerwacjami i rejestracjami online. Dzięki intuicyjnemu panelowi błyskawicznie można dodać do systemu rezerwacje ... |
|
859,77 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 2000 str 12mcy |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
367,77 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 1000 str 12mcy |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
1.474,77 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 5000 str 12mcy |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
613,77 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 10000 str 12mc |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
490,77 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Raporty paczka 50 12mcy |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
292,74 zł |
Pr. InsERT Portal Biura - Raporty dodat. p50 12mcy |
Strona Produktowa TUTAJ
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... |
|
1.843,77 zł |
Pr.Gratyfikant NEXO - 30 pr |
Gratyfikant nexo to system kompleksowo
wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach oraz w
biurach rachunkowych. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu
czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża ... |
|
1.228,77 zł |
Subiekt NEXO - 3 stanowiska |
Subiekt nexo to program
kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich
firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych
itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a
bogata ... |
|
2.458,77 zł |
Subiekt NEXO PRO - 3 stanowiska |
Subiekt nexo PRO to
program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach.
Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej
funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych
rozwiązań, które ... |
|
244,77 zł |
Pr.Sello - abonament roczny |
Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych. Program komunikuje się z ... |
|
492,00 zł |
Subiekt Sprint 2 |
Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak ... |
|
183,27 zł |
Subiekt 123 Box Licencja podstawowa na 1 rok |
Strona Produktowa TUTAJ
Subiekt 123 to przyjazny i
łatwy w obsłudze system fakturowania. Daje także możliwość
zarządzania informacjami o klientach oraz prowadzenia kartotek
usług i towarów. Praca z programem możliwa jest z ... |
|
301,35 zł |
Abonament dla Gestor GT - cena regularna |
Dlaczego warto:
- aktualizacje wymagane przez zmiany prawne,
- nowe funkcje dodawane we wszystkich wersjach, które pojawią się podczas trwania aktywnego Abonamentu,
- pakiet dodatkowych funkcji dostępnych wyłącznie w Abonamencie ... |
|
859,77 zł |
Pr.Gestor NEXO - 3 stanowiska |
Gestor nexo to program wspomagający
budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w
firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić
czas, zapewniając większą wydajność ... |
Promocje
|
|
|
Promocje
|
|
|
Ostatnio dodane
|
|
|
Bestsellery
|
|
|
Kontakt
|
Godziny działania sklepu Pn-Pt 8:00-18:30 Sob. 9:00-15:00 |
|
|
|
|
|
Copyright © MIR Centrum Komputerowe Mirosław Ramczyk 2024 |
|