Dlaczego warto:
- aktualizacje wymagane przez zmiany w prawie pracy i
ubezpieczeń społecznych,,
- nowe funkcje dodawane we wszystkich wersjach, które pojawią się
podczas trwania aktywnego Abonamentu,
- pakiet dodatkowych funkcji dostępnych wyłącznie w Abonamencie
(m.in. program sam zaciąga dane dane kontrahenta z bazy GUS i
uzupełnia odpowiednie pola, pozwala tworzyć i wysyłać pliki JPK
zgodnie z obowiązującymi wymogami),
- możliwość aktualizacji programu natychmiast po ukazaniu się nowej
wersji.
Aktywacja ulepszeń to czynność niewymagająca skomplikowanych
operacji ani zaawansowanej wiedzy informatycznej. Poniższy opis
wyjaśnia krótko, jak należy postąpić, aby ulepszenie stało się
aktywne.
Dlaczego warto aktywować ulepszenia?
Nowe wersje programów z linii InsERT GT zawierają szereg nowych
funkcji niezbędnych do sprawnej i zgodnej z prawem obsługi firmy.
Nieaktywowane ulepszenie nie daje dostępu do tej funkcjonalności.
Dlatego, dbając o poprawne działanie programu, nie można zapominać
o aktywacji nowych opcji dostarczonych wraz z ulepszeniem.
Jak zakupić ulepszenie?
Jedynym sposobem, aby zapewnić sobie bieżące otrzymywanie ulepszeń,
jest zamówienie rocznego Abonamentu na ulepszenia. Docierać będzie
wówczas do Państwa każda nowa numerowana wersja programu.
Jak wprowadzić kod w programie?
Po instalacji ulepszenia konieczne jest wprowadzenie kodu
aktywacyjnego w menu Pomoc-Zarządzanie licencjami-Licencje
podmiotu-Aktualizuj. Można tu wpisać numer aktywacyjny przesłany
wraz z ulepszeniem lub pobrać numer za pomocą Internetu.
Program kontroluje poprawność wprowadzanego numeru (jeśli
użytkownik popełni błąd w wpisywaniu, zostanie wyświetlony stosowny
komunikat). Wybranie klawisza OK spowoduje potwierdzenie numeru i
aktywację ulepszenia. Od tej pory dostępne będą wszystkie nowo
dodane funkcje.
|