Strona magazyn.ckmir.com.pl używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.

MIR Centrum Komputerowe
Koszyk
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 zł
Reklama
Insert PI
Producenci
Kategorie
Informacje
Informacje o produkcie
Subiekt NEXO PRO - 3 stanowiska
Cena produktu: 2.458,77 zł
Zamawiana ilość:  
Subiekt NEXO PRO - 3 stanowiska
Numer katalogowy 19507
Producent Insert Programy
Stan magazynowy 0
Kupując ten produkt otrzymujesz od nas 245.88 punktów które odpowiadają kwocie: 98,35 zł.
Zebrane punkty można wykorzystać do zakupu produktów w naszym sklepie.
Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.
Opis produktu
 

Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania.

Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.

Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku.

Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
  • kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
  • kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
  • prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
  • kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
  • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
  • automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
  • pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO;
  • możliwość użycia drukarki fiskalnej jako biurowej i drukowanie na niej dowolnych dokumentów jako wydruków niefiskalnych. Listę drukarek, oferujących taką możliwość, można znaleźć tutaj;
  • szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie dokonywanych zmian na dokumentach oraz w kartotece klientów za pomocą pełnego śladu rewizyjnego;
  • realizacja zamówień od klientów w przesunięcia międzymagazynowe.

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK - pobierz);
  • zaawansowane pola własne do obiektów systemu;
  • definiowanie własnych raportów i wydruków;
  • brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych;
  • role użytkowników ułatwiające odpowiednie nadawanie uprawnień;
  • profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów;
  • definiowanie widoków dla użytkowników;
  • możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
  • obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru;
  • kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem materiałów niezbędnych do ich realizacji;
  • precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku;
  • możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo);
  • obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
  • sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie,  rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
  • parametr pokazywania lub ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności;
  • automatyczne numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu;
  • możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach;
  • wydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności);
  • korekta kosztu dostaw;
  • możliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentem;
  • widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”;
  • widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;
  • minimalna wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta;
  • kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień;
  • kompletowanie zamówień czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówienia;
  • rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;
  • możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich);
  • rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD);
  • kompensaty wielowalutowe;
  • sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
  • sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami;
  • raport „Dostawy przeterminowane” prezentujący asortyment po dacie ważności.

 
Recenzje
Nikt jeszcze nie napisał recenzji o tym produkcie.
Napisz recenzję
Poprzednia strona Produkt 52 z 59
w kategorii biurowe
Następna strona
Pozostałe produkty z kategorii biurowe
  419,90 zł Office LTSC STD 2021
 
 
Pr.Office 365 Business Standard Retail PL
666,99 zł Pr.Office 365 Business Standard Retail PL
Rodzaj:  Bezpieczeństwo Biurowe Biznesowe Wersja:  Box Cyfrowa / do pobrania Licencja: Subskrypcja Czas trwania:P 1 rok Liczba stanowisk / jednostek: 1 Szczegóły licencji:  5 urządzeń Nośnik: Do ... 
 
Pr.Office 2021 Home&Business 32/64bit 1U WIN/MAC
1.199,90 zł Pr.Office 2021 Home&Business 32/64bit 1U WIN/MAC
Pakiet Office 2021 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm przeznaczony jest dla rodzin i małych firm, którym zależy na korzystaniu z klasycznych aplikacji pakietu Office oraz dostępie do poczty e-mail. Zawiera programy Word, Excel, ... 
  1.200,00 zł Pr.Office 2021 H&B All Lng EuroZone PK Lic ESD
WAŻNE W przypadku produktów Office 20xx oraz Office 365, prosimy NIE KLIKAĆ natychmiastowo na link pobierania. Odnośnik zawiera identyfikator Microsoft (Live-) ID. Najpierw należy zalogować się na konto Microsoft (Live-) ID, a dopiero ... 
 
Pr.InsERT Zarezerwuj.pl (1 terminarz - 12 mcy)
356,70 zł Pr.InsERT Zarezerwuj.pl (1 terminarz - 12 mcy)
  Strona Produktowa TUTAJ zarezerwuj.pl to wygodna aplikacja webowa umożliwiająca kompleksowe zarządzanie rezerwacjami i rejestracjami online. Dzięki intuicyjnemu panelowi błyskawicznie można dodać do systemu rezerwacje ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 2000 str 12mcy
859,77 zł Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 2000 str 12mcy
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 1000 str 12mcy
367,77 zł Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 1000 str 12mcy
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 5000 str 12mcy
1.474,77 zł Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 5000 str 12mcy
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 10000 str 12mc
613,77 zł Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 10000 str 12mc
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Raporty paczka 50 12mcy
490,77 zł Pr. InsERT Portal Biura - Raporty paczka 50 12mcy
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Raporty dodat. p50 12mcy
292,74 zł Pr. InsERT Portal Biura - Raporty dodat. p50 12mcy
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr.Gratyfikant NEXO - 30 pr
1.843,77 zł Pr.Gratyfikant NEXO - 30 pr
  Gratyfikant nexo to system kompleksowo wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach oraz w biurach rachunkowych. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża ... 
  73,68 zł Pr.InsERT Mobile - 12 miesięcy
InsERT mobile to aplikacja, dzięki której użytkownicy otrzymają na telefonie powiadomienia związane z ważnymi informacjami, a także będą mogli sprawnie prowadzić działalność poza siedzibą firmy. Powiadomienia Korzystając z aplikacji, ... 
 
Subiekt NEXO - 3 stanowiska
1.228,77 zł Subiekt NEXO - 3 stanowiska
  Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata ... 
 
Pr.Sello - abonament roczny
244,77 zł Pr.Sello - abonament roczny
  Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych. Program komunikuje się z ... 
Promocje

Zobacz wszystkie
Ostatnio dodane
Kontakt
FAX
586853468
Tel
586814362
Tel
601622835
Godziny działania sklepu
Pn-Pt 8:00-18:30
Sob. 9:00-15:00
insert
27 kwiecień 2024
367884 wywołań od 04 styczeń 2022
Copyright © MIR Centrum Komputerowe Mirosław Ramczyk 2024