Strona magazyn.ckmir.com.pl używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.

MIR Centrum Komputerowe
Koszyk
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 zł
Informacje o produkcie
Pr.Gestor GT
Cena produktu: 859,00 zł
Zamawiana ilość:  
Pr.Gestor GT
Numer katalogowy 815
Stan magazynowy 1
Kupując ten produkt otrzymujesz od nas 85.90 punktów które odpowiadają kwocie: 17,18 zł.
Zebrane punkty można wykorzystać do zakupu produktów w naszym sklepie.
Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.
Opis
Linki
Recenzje

Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.

Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.

Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.

Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.

Najważniejsze zalety Gestora GT:

szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
biblioteka dokumentów;
schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
wygodny system notatek;
strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
praca sieciowa wielu użytkowników programu.

Funkcje ogólne
Pełna integracja z Subiektem GT (linią InsERT GT), wspólne kartoteki Kontrahentów i Towarów.
Praca sieciowa wielu użytkowników programu.
Zestawienia.
Wydruki graficzne, m.in. popularny w systemach CRM lejek sprzedaży.
Archiwizacja baz danych.
Wykorzystanie profesjonalnej bazy danych MS SQL Server 2005 lub 2008.
Biblioteka dokumentów (możliwość dołączenia dowolnego załącznika do obiektu oraz widok zbiorczy, pozwalający ją uporządkować - wymagany zielony PLUS dla InsERT GT).
Rozbudowana pomoc kontekstowa.
Obsługa InsMaila (m.in. pobieranie kursów walut).
Strona główna zawierająca listę zadań do wykonania oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży.

Możliwość dostosowania programu do własnych potrzeb
Możliwość dodawania przez użytkownika własnych zestawień.
Uprawnienia użytkowników do poszczególnych funkcjonalności programu.
Edytowalne słowniki.
Pola własne (do 8 pól własnych dla obiektu, zaawansowane wymagają dowolnego PLUSA).
Flagi własne - możliwość oznaczenia dowolnego obiektu jedną z 10 własnych flag (wymagany zielony lub czerwony PLUS dla InsERT GT).

Ergonomia pracy
Łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca programu.
Brudnopis - miejsce w programie, pozwalające zapisywać podręczne informacje.
Schowek - przechowywanie obiektów dowolnego typu do późniejszego wykorzystania.
Widok kalendarza w obszarze podręcznym.
Obiekty powiązane.
Zakładkowa budowa programu.
Elastyczne sortowanie kolumn oraz mechanizmy filtrowania i wyszukiwania.
Wiele skrótów klawiszowych przyspieszających pracę z programem.

Klienci
Kartoteka kontrahentów (firm i osób) oraz pracowników firm.
Zaawansowane filtrowanie modułu Klienci wraz z zapisywaniem ustawień filtrów.
Możliwość zapisania dowolnego filtru w module Klienci dzięki nowemu mechanizmowi filtrów SQL.
Łatwe wyszukiwanie klientów.
InsTYNKT klientów.
Możliwość tworzenia listy klientów.
Rejestr działań z klientem.
Możliwość wystawiania dokumentów handlowych (wymagany Subiekt GT).
Informator kontrahenta zawierający informacje o współpracy z daną firmą, np. o jej należnościach finansowych.
Informacje o wiarygodności płatniczej kontrahenta.
Biblioteka dokumentów dla kontrahenta.
Wywołanie rozmowy Skype lub Gadu-Gadu.
Obsługa rabatów dla kontrahentów.

Działania
Możliwość planowania i rejestrowania działań w systemie takich jak:
•spotkania,
•zadania,
•telefony,
•listy,
•faksy,
•rozmowy internetowe.
Wygodny system notatek.
Kalendarz wraz z przypomnieniami o zaplanowanych działaniach.
Zadania cykliczne.
Możliwość delegowania zadań.

Poczta internetowa
Wysyłanie i odbieranie e-maili - obsługa serwerów pocztowych POP3/SMTP.
Automatyczne wiązanie odebranych e-maili z odpowiednim klientem (rozpoznawanie po adresie e-mail).
Możliwość zdefiniowania wielu kont pocztowych.
Przypisanie kont pocztowych do użytkowników (pozostałe osoby nie widzą korespondencji danej osoby, chyba że jest ona podpięta do klienta) - również obsługa e-maili typu sekretariat.
Mailing - tworzenie wiadomości zbiorczych.
Szablony wiadomości z zastosowaniem autotekstu z danymi klienta, szans sprzedaży, działań i podmiotu.
Automatyczne odbieranie wiadomości w ustalonych odstępach czasowych.
Reguły wiadomości.
Oznaczanie wiadomości flagami.
Możliwość oznaczania wiadomości prywatnych.
Obsługa załączników do wiadomości.
Import/eksport wiadomości w formacie EML.

Towary i usługi
Kartoteka wspólna z InsERT GT, zatem obsługa wielu magazynów (w przypadku braku licencji na Subiekta GT - jeden magazyn główny).
Stany magazynowe (wymagany Subiekt GT).
InsTYNKT.
Poziomy cen, rabaty, jednostki miar.
Promocje dla wybranych grup towarów lub kontrahentów.
Cenniki.


Szanse sprzedaży
Przygotowanie ofert handlowych prowadzonych wg scenariusza:
•dla pojedynczego klienta,
•zbiorczo, dla dużej liczby klientów.
Obsługa towarów wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami dostępnymi w InsERT GT.
Możliwość wprowadzenia szacowanej wartości szansy sprzedaży (niezależnej od wartości towarów).
Możliwość wystawienia zamówień do szansy sprzedaży na odpowiednim, zdefiniowanym przez użytkownika etapie.
Możliwość wystawienia dokumentu sprzedaży.
Wygodna obsługa korespondencji e-mail oraz pozostałych działań z klientem dotyczących szansy sprzedaży.
Prognozowanie przychodów z szansy sprzedaży (kwoty szans zakończonych sukcesem) na podstawie etapu i prawdopodobieństwa danego scenariusza szans sprzedaży.
Możliwość definiowania własnych scenariuszy szans sprzedaży.
Kalendarz z przewidywalnymi terminami zakończenia szans sprzedaży.
Grupy szans sprzedaży.
Obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet).
Wydruk oferty handlowej.
Biblioteka dokumentów.
Historia zmian.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji o tym produkcie.
Napisz recenzję
Poprzednia strona Produkt 28 z 39
w kategorii biurowe
Następna strona
Pozostałe produkty z kategorii biurowe
 
Pr.Corel Draw Graphics Suite SE PL
799,99 zł Pr.Corel Draw Graphics Suite SE PL
  CorelDRAW Graphics Suite SE - Wszechstronne oprogramowanie do projektowania graficznego Połącz swoją kreatywność z niezrównanymi funkcjami pakietu CorelDRAW® Graphics Suite SE, aby tworzyć projekty, grafiki i układy stron ... 
 
Pr.Office 365 Home 32-bit/x64 PL 1U 5stan. na 1Y
330,00 zł Pr.Office 365 Home 32-bit/x64 PL 1U 5stan. na 1Y
  Rodzaj  Biurowe Wersja  Box medialess Licencja       Do użytku domowego     Subskrypcja Liczba stanowisk / jednostek  5 Czas trwania  1 rok Szczegóły licencji 5 komputerów ... 
 
Pr.Office 365 Personal 32/64b 1U 1Y
199,99 zł Pr.Office 365 Personal 32/64b 1U 1Y
  Rodzaj: Biurowe Wersja: Box medialess Licencja:     Do użytku domowego     Subskrypcja Liczba stanowisk / jednostek: 1 Czas trwania: 1 rok Szczegóły licencji: 1 komputer PC lub Mac + 1 tablet Wersja ... 
 
Pr.Subiekt NEXO - 1 stanowisko
735,00 zł Pr.Subiekt NEXO - 1 stanowisko
   Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza ... 
 
Rachmistrz NEXO - 1 stanowisko
549,99 zł Rachmistrz NEXO - 1 stanowisko
  Rachmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata funkcjonalność i ... 
 
Gestor NEXO - 1 stanowisko
490,00 zł Gestor NEXO - 1 stanowisko
   Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i ... 
 
Vendero sklep internetowy 1000 prod (lic 12mcy)
549,99 zł Vendero sklep internetowy 1000 prod (lic 12mcy)
  Vendero to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu - szybko i łatwo, ... 
  1.035,99 zł Pr.Office 2016 Home&Business 32/64bit 1U/1st.
Rodzaj: Biurowe Wersja: Box medialess Licencja:     Dla małych firm     Do użytku domowego Czas trwania: Licencja wieczysta Liczba stanowisk / jednostek: 1 Szczegóły licencji: Możliwość instalacji na 1 komputerze ... 
 
Pr.Office 2016 Home&Students 32/64bit 1U
599,90 zł Pr.Office 2016 Home&Students 32/64bit 1U
MS Office Home & Student 2016 to pakiet dedykowany dla użytkowników domowych i uczniów. Został on zaprojektowany tak, aby pomagał tworzyć i komunikować się szybciej, dzięki nowym, oszczędzającym czas funkcjom i przejrzystemu, ... 
 
Microsoft Word 2013 1PC Polski Niekomercyjny ESD e
288,80 zł Microsoft Word 2013 1PC Polski Niekomercyjny ESD e
Rodzaj Biurowe Wersja Cyfrowa / do pobrania Licencja Do użytku domowego Liczba stanowisk / jednostek 1 Czas trwania Licencja wieczysta Wersja językowa Polska Wymagania sprzętowe Komputer i procesor 1 GHz lub szybszy x86 lub 64-bitowy ... 
 
Microsoft Office Home and Student 2013 Norwegian e
522,00 zł Microsoft Office Home and Student 2013 Norwegian e
Rodzina oprogramowania Office 2013 Home and Student Edition Składowe pakietu Word - edytor tekstu Excel - arkusz kalkulacyjny PowerPoint - program do tworzenia prezentacji OneNote - organizator ... 
  34,90 zł Nośnik Office 2007 PL Basic/SB/Pro/H/S 1pk
 
 
Comarch ERP Optim Pakiet START Mała Firma
367,00 zł Comarch ERP Optim Pakiet START Mała Firma
Comarch ERP Optima START Mała Firma zawiera: moduł Faktury, moduł Kasa/Bank, moduł Księga Podatkowa, 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA, komplet podręczników w formie elektronicznej. 
 
Comarch ERP Optim Pakiet START Mikrofirma
183,00 zł Comarch ERP Optim Pakiet START Mikrofirma
Pakiety Comarch ERP Optima linii START to modułowe rozwiązania do zarządzania dla małych firm. Nasza oferta jest wyjątkowa na rynku oprogramowania: pakiety same w sobie stanowią osobny produkt skierowany do pewnej grupy odbiorców, natomiast ... 
 
Pr.Subiekt GT rozszerzenie o 3 stanowiska
725,70 zł Pr.Subiekt GT rozszerzenie o 3 stanowiska
Rozszerzenie licencji programu Subiekt GT na następne 3 stanowiska. Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, ... 
Koszyk
... jest pusty
Promocje

Zobacz wszystkie
Ostatnio dodane
Kontakt
FAX
586853468
Tel
586814362
Tel
601622835
Godziny działania sklepu
Pn-Pt 8:00-18:30
Sob. 9:00-15:00
Ostatnio oglądane
Recenzje
Promocje
Wyszukiwane frazy
Pobierz demo Comarch ERP Optima, najlepszy program dla firm, łatwy w obsłudze i zgodny z przepisami
18 lipiec 2018
829555 wywołań od 02 styczeń 2018
Copyright © MIR Centrum Komputerowe Mirosław Ramczyk 2018