Strona magazyn.ckmir.com.pl używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.

MIR Centrum Komputerowe
Koszyk
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 zł
Reklama
Insert PI
Producenci
Kategorie
Informacje
Informacje o produkcie
Gestor GT
Cena produktu: 859,77 zł
Zamawiana ilość:  
Gestor GT
Numer katalogowy 815
Producent Insert Programy
Stan magazynowy 1
Kupując ten produkt otrzymujesz od nas 85.98 punktów które odpowiadają kwocie: 34,39 zł.
Zebrane punkty można wykorzystać do zakupu produktów w naszym sklepie.
Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.
Opis produktu
 

Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.

Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.

Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.

Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.

Najważniejsze zalety Gestora GT:

  • szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
  • planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
  • łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
  • kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
  • wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
  • dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
  • możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
  • liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
  • możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
  • powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
  • biblioteka dokumentów;
  • schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
  • obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
  • wygodny system notatek;
  • strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
  • możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
  • praca sieciowa wielu użytkowników programu.

 
Recenzje
Nikt jeszcze nie napisał recenzji o tym produkcie.
Napisz recenzję
Poprzednia strona Produkt 36 z 59
w kategorii biurowe
Następna strona
Pozostałe produkty z kategorii biurowe
  419,90 zł Office LTSC STD 2021
 
 
Pr.Office 365 Business Standard Retail PL
666,99 zł Pr.Office 365 Business Standard Retail PL
Rodzaj:  Bezpieczeństwo Biurowe Biznesowe Wersja:  Box Cyfrowa / do pobrania Licencja: Subskrypcja Czas trwania:P 1 rok Liczba stanowisk / jednostek: 1 Szczegóły licencji:  5 urządzeń Nośnik: Do ... 
 
Pr.Office 2021 Home&Business 32/64bit 1U WIN/MAC
1.199,90 zł Pr.Office 2021 Home&Business 32/64bit 1U WIN/MAC
Pakiet Office 2021 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm przeznaczony jest dla rodzin i małych firm, którym zależy na korzystaniu z klasycznych aplikacji pakietu Office oraz dostępie do poczty e-mail. Zawiera programy Word, Excel, ... 
  1.200,00 zł Pr.Office 2021 H&B All Lng EuroZone PK Lic ESD
WAŻNE W przypadku produktów Office 20xx oraz Office 365, prosimy NIE KLIKAĆ natychmiastowo na link pobierania. Odnośnik zawiera identyfikator Microsoft (Live-) ID. Najpierw należy zalogować się na konto Microsoft (Live-) ID, a dopiero ... 
 
Pr.InsERT Zarezerwuj.pl (1 terminarz - 12 mcy)
356,70 zł Pr.InsERT Zarezerwuj.pl (1 terminarz - 12 mcy)
  Strona Produktowa TUTAJ zarezerwuj.pl to wygodna aplikacja webowa umożliwiająca kompleksowe zarządzanie rezerwacjami i rejestracjami online. Dzięki intuicyjnemu panelowi błyskawicznie można dodać do systemu rezerwacje ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 2000 str 12mcy
859,77 zł Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 2000 str 12mcy
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 1000 str 12mcy
367,77 zł Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 1000 str 12mcy
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 5000 str 12mcy
1.474,77 zł Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 5000 str 12mcy
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 10000 str 12mc
613,77 zł Pr. InsERT Portal Biura - Dokumenty 10000 str 12mc
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Raporty paczka 50 12mcy
490,77 zł Pr. InsERT Portal Biura - Raporty paczka 50 12mcy
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr. InsERT Portal Biura - Raporty dodat. p50 12mcy
292,74 zł Pr. InsERT Portal Biura - Raporty dodat. p50 12mcy
  Strona Produktowa TUTAJ Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem ... 
 
Pr.Gratyfikant NEXO - 30 pr
1.843,77 zł Pr.Gratyfikant NEXO - 30 pr
  Gratyfikant nexo to system kompleksowo wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach oraz w biurach rachunkowych. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża ... 
  73,68 zł Pr.InsERT Mobile - 12 miesięcy
InsERT mobile to aplikacja, dzięki której użytkownicy otrzymają na telefonie powiadomienia związane z ważnymi informacjami, a także będą mogli sprawnie prowadzić działalność poza siedzibą firmy. Powiadomienia Korzystając z aplikacji, ... 
 
Subiekt NEXO - 3 stanowiska
1.228,77 zł Subiekt NEXO - 3 stanowiska
  Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata ... 
 
Subiekt NEXO PRO - 3 stanowiska
2.458,77 zł Subiekt NEXO PRO - 3 stanowiska
  Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które ... 
Promocje

Zobacz wszystkie
Ostatnio dodane
Kontakt
FAX
586853468
Tel
586814362
Tel
601622835
Godziny działania sklepu
Pn-Pt 8:00-18:30
Sob. 9:00-15:00
insert
23 kwiecień 2024
344884 wywołań od 04 styczeń 2022
Copyright © MIR Centrum Komputerowe Mirosław Ramczyk 2024